کاشت مو به روش sut

یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت مو، کاشت مو به روش sut است. این روش نسبت به سایر روشهای کاشت مو پیشرفته تر است و برای انجام آن هیچ گونه برشی در سطح پوست ایجاد نمی شود. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با مزایا‌ و ویژگی های روش sut آشنا کنیم بنابراین در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کاشت مو به روش sut چیست و چگونه انجام می شود؟

در این روش هیچ گونه برش یا زخمی روی پوست ایجاد نمی شود و به همین دلیل دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است. با استفاده از روش sut می توان سه برابر روش های دیگر کاشت مو، مو را پیوند زد. هنگام کاشت مو به روش sut بیهوشی صورت نمی گیرد و برای کاشت مو از دستگاه های پیشرفته و موتور های اتوماتیک استفاده می کنند.
برای کاشت مو به روش sut مانند روش های دیگر، مو را از بانک مو خارج می کنند و سپس با استفاده از تجهیزات خاصی آن را در ناحیه مورد نظر قرار می دهند. سرعت این روش نسبت به سایر روش های کاشت مو بالاتر است، و در مدت زمان کوتاهی می توان طاسی سر را درمان کرد.
در روش sut گرافت های مو با استفاده از ابزار های خاصی خارج می شوند به همین علت گرافت ها آسیب نمی بینند. با روش sut می توانید تعدادی بیشتری از فولیکول ها را در نقاط کم تراکم سر، نصب کنید.

اهمیت کاشت مو به روش sut

کاشت مو با روش sut برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که به صورت ژنتیکی ریزش موی بالایی دارند، افرادی که موهای کم پشت و حجم دارند و حتی افرادی که دچار طاسی هستند برای کاشت مو به روش sut مناسب هستند.

کاشت مو با روش sut برای چه کسانی مناسب نیست؟

همانطور که گفتیم افرادی که موی کم پشت و .. دارند برای کاشت مو مناسب هستند. اما افرادی که بیماری دیابت، فشار خون، مشکلات هورمونی و.. دارند برای کاشت مو به روش sut و روش های دیگر مناسب نیستند.

مزایای کاشت مو به روش sut

همانطور که گفتیم کاشت مو به روش sut مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به آن می پردازیم.

افزایش تراکم مو

با کاشت مو شما می توانید تراکم مو و حجم آن را افزایش دهید. یکی از مزایای کاشت مو به روش sut نسبت به روش های دیگر این است که می توان تنها در یک جلسه بیش از ده هزار فولیکول مو کاشت.

کاهش عوارض جانبی

در روش sut گرافت های مو به صورت خودکار توسط دستگاه کاشته می شوند به همین علت بهداشتی تر است.

سرعت بالا

کاشت مو به روش sut با سرعت بالایی نسبت به سایر روش ها انجام می شود.‌ در این روش هیچگونه آسیبی به گرافت و فولیکول های مو وارد نمی شود و با دقت بالایی کاشته می شوند.

مزایای کاشت مو به روش sut

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش sut

  • مراجعه به پزشک: برای انجام کاشت مو به روش sut حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه کنید، تا وضعیت مو، بدن و هورمون های شما را بررسی کند. پس از بررسی وضعیت بدن و موی مراجعه کننده پزشک برای مراحل بعدی کاشت مو اقدام می کند. اگر دارو خاصی مصرف می کنید حتماً با پزشک خود آن را در میان بگذارید زیرا مصرف برخی داروها، می تواند در روند عمل مشکل ایجاد کنند. مصرف داروی آسپرین و سایر داروهای رقیق کننده خون پیش از عمل ممنوع است زیرا می تواند خونریزی را افزایش دهد.
  • پرهیز از سیگار و دخانیات: استعمال سیگار و دخانیات از سه روز قبل کاشت ممنوع است و باید از آن پرهیز کنید. همچنین نوشیدن الکل و نوشیدنی های الکلی پیش از کاشت مو ممنوع است.
  • تغذیه سالم: پیش از عمل مواد سالم و یک وعده سالم‌ و مقوی مصرف کنید. موهای بانک مو را به اندازه یک میلی متر کوتاه کنید تا در بهترین حالت خود برای کاشت قرار بگیرند. محصولات زیبایی مو و موادی که الکل دارند پیش از عمل استفاده نکنید.

مراقبت های پس از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش شامل موارد زیر می شود:

  • مصرف داروها: پس از عمل پزشک داروهای خاصی را برای شما تجویز می کند که برای گرفتن بهترین نتیجه از کاشت، باید آنها را دقیقا طبق نسخه مصرف کنید. این داروها از بروز عفونت‌ و عوارض جانبی جلوگیری می کنند و باعث‌ کاهش دوره نقاهت می شوند.
  • پرهیز از حمام کردن: پس از عمل تا چندین روز نباید موهای خود را بشویید. بعد کاشت مو به روش sut پزشک روش شستشوی مو را به شما آموزش می دهد که پس از آن باید به این روش موهایتان را شستشو دهید.
  • استفاده از کمپرس یخ: یکی از عوارض کاشت مو التهاب و ورم است که برای کاهش آن می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید‌. حتماً کمپرس یخ را داخل یک پارچه یا حوله ضدعفونی شده قرار دهید.
  • جلوگیری از فعالیت های سنگین: تا دو هفته بعد از کاشت مو به روش sut، نباید ورزش های سنگین و فعالیت های سنگین انجام دهید زیرا فشار زیادی به بدنتان وارد می کند.
  • استخر و جکوزی: پس از کاشت تا یک ماه نباید وارد استخر و جکوزی شوید. آب استخر و جکوزی می تواند باعث‌ عفونت می شود.‌
  • تا دو ماه پس از کاشت نباید در برابر نور مستقیم خورشید قرار بگیرید .
  • مصرف سیگار و دخانیات تا چندین روز بعد از کاشت ممنوع است.

بیشتر بدانید: مراقبت های بعد از کاشت مو

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش sut

قیمت کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو به روش sut برای افرادی مختلف یکسان نیست و به عوامل مختلفی مانند نوع مو مراجعه کننده، میزان حجم مو و… بستگی دارد. برای آگاهی از هزینه کاشت مو دقیق می توانید با مشاوران ما در فیبو کلینیک تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

همانطور که گفتیم کاشت مو از اهمیت بالایی برخوردار است به همین علت باید در انتخاب پزشک خود دقت کنید. فیبوکلینیک به عنوان یک کلینیک کاشت مو حرفه ای و معتبر است که به صورت تخصصی خدمات درمانی و زیبایی، پوست و مو را انجام می دهند. برای کاشت مو به روش sut پیشنهاد می کنیم به فیبوکلینیک مراجعه کنید. این کلینیک از بهترین پرسنل و پزشکان تشکیل شده است و تجهیزات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.‌ همچنین شما می توانید با تماس با مشاوران فیبوکلینیک به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و نمونه کارهای این تیم را نیز در سایت و پیج اینستاگرام کلینیک تماشا کنید.

نویسنده: دکتر محمد مسعود منصوری

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button