کاشت ابرو مردانه

ریزش ابرو تنها در بانوان اتفاق نمی افتد و بسیاری از مردان نیز دچار ریزش مو می شوند.‌ ابروها تاثیر زیادی در زیبایی و فرم صورت دارند و می توانند زیبایی را افزایش را افزایش دهند. آقایانی که به دلایل مختلفی مانند: ریزش ابرو، دلایل ژنتیکی، هورمونی و…. ابروهای خود را از دست داده اند، می توانند کاشت ابرو مردانه را انجام دهند. در این مطلب می خواهیم شما را با دلایل ریزش ابرو در مردان، مزایای کاشت ابرو، مراقبت های بعد از عمل و…. آشنا کنیم. بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه شوید‌.

دلایل ریزش ابرو در مردان

همانطور که گفتیم ریزش ابرو در مردان دلایل مختلفی دارد و عوامل مختلفی باعث ریزش ابرو می شوند که با تشخیص آنها می توانید از ریزش ابرو جلوگیری کنید. مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو در مردان شامل: بیماری های خود ایمنی، کمبود ویتامین ها و مواد مغذی، کمبود پروتئین، بیماری های تیروئیدی، استرس، افزایش سن، ژنتیک و.. است.

 

کاشت ابرو برای آقایان

انواع روش های کاشت ابرو مردانه

روش های مختلفی برای کاشت ابرو مردانه وجود دارد و روش کاشت ابرو هر فرد با توجه به شرایط بدن، وضعیت ابروها و.‌. انتخاب می شود. در بین تمام روش های کاشت ابرو مردانه از روشهای SUT و FUE، بیشتر استفاده می شود و این روش‌ها رایج تر هستند. در کاشت ابرو مردانه به روش SUT و FUE عوارض جانبی مانند درد و خونریزی به وجود نمی‌آید. برای کاشت ابرو در آقایان ابتدا با توجه به فرم صورت و سلیقه مراجعه کننده، فرم ابرو انتخاب شده می شود.
سپس با توجه به حجم ابرو از بانک مو گرافت برای کاشت ابرو برداشته می شود. در مرحله بعدی پزشک با تجربه و مهارت خود فولیکول های مو را جدا می کند و در جهت ابروهای اصلی شخص با فاصله و زاویه مناسب پیوند می زند. کاشت ابرو در یک جلسه چهار تا پنج ساعته انجام می شود و در روش SUT FUE مراجعه کنند بیهوش نمی شود و بدون‌ بخیه انجام می شود که از مزایای این روش است.

پیشنهاد مطالعه: هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو در مردان چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو برای مردان مزایای بسیار زیادی دارد که اکنون به توضیح آن می پردازیم.

افزایش جذابیت

کاشت ابرو مردانه باعث افزایش حجم ابروها و پر پشت شدن آنها می شود. ابرو یکی از مهمترین اعضای صورت مردان محسوب می شود و تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی آنها دارد‌. از نظر اکثر بانوان مردانی که ابروهای پر پشتی دارند بسیار جذاب هستند. بنابراین کاشت ابرو در آقایان با افزایش جذابیت آنها می تواند اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش دهد.

ماندگاری بالا

روش های مختلفی امروزه برای پرکردن ابروها وجود دارد که شامل تتو، میکروبلیدینگ و…. می شود اما این روش ها ماندگاری بالایی ندارند و باید برای ترمیم آنها اقدام کنید. کاشت ابرو مردانه تنها راه حل دائمی برای درمان ریزش ابروها است و برخلاف میکروبلیدینگ و…. ماندگاری بسیار بالایی دارد و همیشگی است.

عمل بدون بیهوشی

یکی دیگر از مزایای کاشت ابرو این است که این روش بدون بیهوشی و درد انجام می شود. کاشت ابرو درد بسیار کمی دارد و افرادی که آستانه درد پایینی دارند نیز می توانند آن را انجام دهند.

دوره نقاهت

دوره نقاهت پس از کاشت ابرو بسیار کوتاه است و بین پنج تا هفت روز طول می کشد. در این دوره باید به خوبی نکات و مراقبت های بعد از عمل را انجام دهید تا زخم ها درمان شوند و از بروز عوارض جانبی جلوگیری کنید. پس از درمان کامل و اتمام دوران نقاهت می تواند تمام فعالیت های روزانه خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: مدل های کاشت ابرو

 

مزایای کاشت ابرو مردانه

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو مردانه

همانطور که گفتیم دوره نقاهت کاشت ابرو مردانه نسبت سایر جراحی‌ های زیبایی بسیار کوتاه است‌ در هفته های اول پس از عمل می توانید به راحتی فعالیت های روزانه و سبک خود را انجام دهید‌. در هفته اول ابرو ها به اصطلاح پوسته پوسته می شوند‌ و به هیچ عنوان نباید به آنها دست بزنید و از کندن آنها خودداری کنید. کندن پوسته های ابرو پس از کاشت می تواند به ابروهایتان آسیب وارد کند و روند درمان را مختل کنند‌.
انجام دادن فعالیت های سنگین و شدید، مثل فعالیت های ورزشی سنگین بعد از کاشت ابرو مردانه ممنوع است، زیرا این فعالیت ها باعث افزایش جریان خون و ضربان قلب می شوند و می‌توانند باعث ایجاد خونریزی یا التهاب و تورم در ابروها و صورت بشوند. بین شش تا دوازده هفته بعد از کاشت ابرو می توانید رشد ابروهای جدید در نقاط پیوند شده را ببینید. پس از کاشت ابرو شما دچار ریزش ابرو می شوید که کاملا طبیعی است و پس از گذشت یک دوره، ریزش ابروها متوقف می شود.

مطالعه بیشتر: مراقبت های بعد از کاشت ابرو

تعداد جلسات کاشت ابرو مردانه

در اکثر موارد کاشت ابرو مردانه در یک جلسه تمام می شود اما در مواردی ممکن است برای گرفتن نتیجه بهتر، کاشت در دو جلسه انجام شود‌. هرچه میزان تراکم ابرو کم باشد‌ زمان بیشتری برای کاشت ابروها صرف می شود‌.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو مردانه

مراقبت های بعد از کاشت ابرو مردانه

برای گرفتن بهترین نتیجه و افزایش ماندگاری ابروها باید مراقب های بعد از کاشت ابرو مردانه را انجام دهید. مراقبت های بعد از کاشت ابرو شامل موارد زیر است.

نگهداری و تمیزی

پس از کاشت ابرو از لمس و دست زدن به ابروهای خود خودداری کنید زیرا فشار زیادی به ابرو وارد می کند و می تواند نتیجه کاشت را تغییر دهد. همچنین تماس با ابرو در برخی موارد می تواند باعث ایجاد عفونت‌ و آلودگی در ابروها شود.‌

استفاده از داروها

تورم و التهاب یکی از علائم طبیعی بعد از کاشت ابرو است که پزشک برای کاهش آن، داروهای ضدالتهاب و ضدعفونی کننده به شما تجویز می کند. حتماً داروهای خود را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

بهترین کلینیک کاشت ابرو مردانه

فیبوکلینیک یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران است که انواع خدمات درمانی و زیبایی، پوست و مو را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. شما می توانید به صورت رایگان از مشاورین فیبوکلینیک برای کاشت ابرو مردانه مشاوره دریافت کنید و سپس برای کاشت ابرو اقدام کنید.

نویسنده: دکتر محمد مسعود منصوری

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button