کاشت ابرو در تهران

یکی از محبوب‌ترین عمل های زیبایی کاشت ابرو است، این عمل مزایا و کاربرد های بسیار زیادی دارد. در استان تهران کلینیک های زیبایی زیادی وجود دارند به همین علت کاشت ابرو در تهران و پیدا کردن یک کلینیک معتبر بسیار دشوار است‌‌.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

برای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران باید به نکات زیر دقت کنید:

تجربه و مهارت پزشکان

یکی از مهمترین نکات در انتخاب کلینیک کاشت ابرو در تهران، تجربه و مهارت پزشکان است. پزشکانی که تجربه بالایی در کاشت ابرو دارند می توانند با بهترین کیفیت و در روش های مختلفی کاشت ابرو را انجام دهند.

دستگاه های به روز و پیشرفته

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز در نتایج کاشت ابرو تاثیرات زیادی دارند. یک کلینک خوب در تهران باید از پیشرفته ترین دستگاه ها برای کاشت ابرو استفاده کند.‌ کاشت ابرو با این دستگاه ها بسیار آسان است و عوارض جانبی کاشت ابرو را کاهش می دهند. همچنین با استفاده از این تجهیزات می توان در زمان کوتاهی، بیشترین تعداد گرافت های مو را در ابرو کاشت.

محیط کلینیک

محل قرارگیری کلینیک و لوکیشن آن‌ از اهمیت بالایی برخوردار است. یک کلینیک خوب کاشت ابرو در تهران باید در منطقه ای باشد که درسترسی به آن از نقاط مختلف تهران، راحت باشد.

انتخاب کلینیک کاشت ابرو در تهران

رضایت مراجعه کنندگان

یکی از روش‌هایی که از طریق آن‌ می توانید بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را پیدا کنید بررسی نظرات و رضایتمندی مراجعه کنندگان آن کلینیک است. اگر عملکرد پزشک و کلینیک خوب باشد تمام مراجعه کنندگان آن از عمل خود رضایت خواهند داشت.

تعرفه‌ مناسب خدمات

هزینه و تعرفه کاشت ابرو در کلینیک های مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. درکنار این موارد تعرفه کاشت ابرو و دیگر خدمات یک کلینیک باید متناسب با کیفیت عمل و شرایط مراجعه کنندگان باشد.

پیشنهاد مطالعه: مراقبت های بعد از کاشت ابرو

فیبوکلینیک مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران فیبوکلینیک است. این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی، پوست و مو را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. کیفیت و تعرفه های کاشت ابرو در این کلینیک بسیار مناسب است.‌ کاشت ابرو در فیبوکلینیک در روش های مختلفی با توجه به نوع ابرو، نوع پوست، حجم ابرو و….. انجام می شود. فیبوکلینیک بهترین مرکز برای کاشت ابرو در تهران است که در ادامه مطلب شما را با ویژگی های این کلینیک آشنا خواهیم کرد.

تجهیزات پیشرفته

همانطور که گفتیم یکی از مهمترین ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران، استفاده از دستگاه های پیشرفته است.
در فیبوکلینیک برای کاشت ابرو از پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات استفاده می شود‌. تمام خدمات این کلینیک طبق جدید ترین متدهای روز دنیا با بهترین کیفیت و قیمت، برای مراجعه کنندگان صورت می گیرد. استفاده از تجهیزات پیشرفته سرعت و کیفیت عمل را نیز افزایش می دهد به همین علت پیشنهاد می کنیم برای کاشت ابرو در تهران به فیبوکلینیک مراجعه کنید.

مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران

زیبایی طبیعی

معیار های زیبایی هر روز در حال تغییر است و ثابت نیست. از این جهت هماهنگ کردن خود با معیارهای زیبایی دشوار است. علاوه برا این معیارهای زیبایی یک جامعه برای افراد مختلف نمی تواند صدق کند. در فیبوکلینیک کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی مطابق با فرم صورت و نقص های صورت مراجعه کنندگان صورت می گیرد. شما می توانید در فیبوکلینیک زیبایی طبیعی و نچرال را تجربه کنید که به معیار های زییایی وابسته نیست و ثابت است.

پرسنل و پزشکان متخصص

مهمترین عامل برای انتخابات بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران، پزشکان و پرسنل یک کلینیک است. فیبوکلینیک از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی تشکیل شده است که تجربه بالایی در کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی دارند. به همین دلیل شما می توانید بدون نگرانی از نتیجه عمل برای کاشت ابرو در تهران به فیبوکلینیک مراجعه کنید.

پشتیبانی شبانه روزی

شما می توانید بعد از کاشت ابرو در فیبوکلینیک از پشتبانی شبانه روزی این تیم استفاده کنید. یکی از بزرگترین نگرانی‌ های مراجعه کنندگان زیبایی دسترسی به پزشک بعد از عمل است. شما باید بتوانید پس از کاشت ابرو و سایز خدمات زیبایی با پزشکتان ارتباط برقرار کنید تا هنگام بروز مشکل به آن اطلاع دهید. پزشک متخصص باید بتواند پس از کاشت ابرو در صورت بروز عوارض جانبی و هر گونه مشکلی آن را برطرف کند.

مشاوره رایگان

یکی از بهترین ویژگی های فیبوکلینیک کلینیک ارائه مشاوره رایگان است. شما می توانید برای کاشت ابرو در تهران و سایر خدمات زیبایی با فیبوکلینیک تماس بگیرید و به صورت رایگان از متخصصین این کلینیک مشاوره دریافت کنید.

مشاوره رایگان

چه افرادی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

  • افرادی که به صورت ژنتیکی ابروهای نازک و کم حجمی دارند برای کاشت ابرو در تهران مناسب هستند.
  • افرادی که از فرم و حالت ابروهای خود راضی نیستند.
  • کسانی که به دلیل آسیب های ناشی از سوختگی، جراحی، شکستگی و….. قسمتی از ابرو یا تمام آن را از دست داده اند.
  • افرادی که به دلیل بیماری های زمینه ای مثل: بیماری های تیرویید، بیماری های پوستی دچار ریزش ابرو و مو می شوند.
  • بانوانی که بخاطر برداشتن بیش از حد ابروهای خود، ابروهایشان نازک و کم حجم شده است. همچنین بانوانی که دلیل تاتو و هاشور دچار ریزش ابرو شدند برای کاشت ابرو در تهران مناسب هستند.

هزینه کاشت ابرودر تهران

همانطور که گفتیم هزینه و تعرفه کاشت ابرو در کلینیک های مختلف یکسان نیست. همچنین هزینه این عمل با توجه به روش کاشت ابرو و تراکم ابروهای مراجعه کننده تغییر می کند. هرچه میزان تراکم ابرو و ریزش آن بیشتر باشد، هزینه عمل نیز افزایش پیدا می کند.‌

روند رشد ابرو پس از کاشت

پس از کاشت ابرو بین هفته های سوم و چهارم مرحله‌ی ریزش ابروها شروع می شود. پس از گذشت مرحله ریزش از ماه سوم ابروهای کاشته شده رشد می کنند. از ماه ششم ضخامت ابروها افزایش می یابد و در نهایت پس از گذشت یکسال می توانید نتیجه نهایی کاشت ابرو طبیعی را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه: کاشت ابرو طبیعی

بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

همانطور که گفتیم فیبوکلینیک، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران است که می توانید به آن مراجعه کنید. برای مشاهده نمونه کارهای این کلینیک و دریافت مشاوره رایگان به سایت فیبوکلینیک مراجعه کنید.

نویسنده: دکتر محمد مسعود منصوری

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button