کاشت مو، رویایی برای آقایان! به جرات می توان گفت یکی از مواردی که سبب می شود آقایان خوشتیپ تر به نظر برسند، داشتن موهایی زیبا و آراسته شده می باشد. قطعا در مناسبت های مختلف، آقایان برای این که جذاب تر و دلپسند تر به نظر برسند، با مراجعه به آرایشگاه اقدام به حالت دهی و اصلاح موهای خود می کنند. موها با توجه به این که در بالاترین قسمت بدن واقع شده اند، همواره در نگاه اول مخاطبان جلب توجه می کنند. پس هرگونه هزینه و زمان گذاشتن برای این قسمت از چهره، از توجیه قابل قبولی برخوردار خواهد بود.

کاشت مو از آن جایی تبدیل به یک منجی می شود که اتفاقات مختلف، این قسمت از چهره آقایان را دستخوش تغییراتی می کند. این تغییرات اصلا باب میل آن ها نخواهد بود! عوامل مختلفی در ریزش موی آقایان دخیل هستند که مهم ترین آن ها وجود زمینه های ارثی و ژنتیکی می باشد. همچنین اختلال در کارکرد سیستم داخلی بدن از جمله کبد و کلیه می تواند ریشه ی موها را تضعیف کرده و در نتیجه ریزش را به وجود آورند.

سبک زندگی نامناسب و برنامه ی غذایی نامطلوب از یک طرف و از طرف دیگر استفاده از شامپوها و شوینده های شیمیایی نامرغوب، هر لحظه ممکن است آسیب های مختلفی را به موهای افراد وارد کند. به همین منظور عمل کاشت مو برای آقایان که در معرض این دسته از خطرات هستند، بسیار حیاتی و مهم خواهد بود.

در این پست قصد داریم تا با ارائه نکاتی منحصر به فرد در زمینه ی کاشت مو، ابهامات شما را رفع کنیم. همچنین طریقه ی صحیح انجام این کار (که اگر به درستی انجام نگیرد، بی ثمر خواهد بود!) را برای شما شرح دهیم.

شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت همین حالا از طریق تماس با شماره 09373070409 و یا با تکمیل این فرم مستقیما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

كاشت مو- دکتر منصوری

انتخاب زمان مناسب برای “کاشت مو

در نظر گرفتن زمان مناسب برای انجام عمل کاشت مو از جمله عواملی است که در موفقیت عملیات کاشت بسیار موثر واقع خواهد شد. منظور از انتخاب زمان مناسب، چندین تایم طلایی است که به هر کدام مجزا اشاره می کنیم. اولین زمانی که بایستی درست انتخاب شود، بازه ی سنی است. در یک برهه از دوران زندگی بنا به نوسانات ترشح هورمونی ممکن است شدت ریزش به اوج خود برسد. طبیعتا عملیات کاشت در این بازه با شکست مواجه خواهد شد! یا این که ریزش های ارثی در یک بازه مشخص به اوج رسیده و بعد از مدتی کاهش می یابند؛ که در بازه ی اوج ریزش، عملیات کاشت نادرست خواهد بود.

این که سن کاشت مو چه زمانی است، از جمله تشخیص های تخصصی است که توسط پزشکان تعیین می شوند. متخصصان با مشاهده مو و فولیکول ها و همچنین آزمایشات مختلف تشخیص می دهند که زمان کاشت فرا رسیده است یا خیر. معمولا در اغلب موارد گفته می شود کاشت مو زودتر از سنین 25 الی 30 سالگی، چندان نتیجه ی خوبی را به همراه نخواهد داشت. اما باز هم تکرار می کنیم که مشخص کردن زمان در افراد متفاوت بوده و نیازمند نظریه ی پزشک است.

  • همین حالا از طریق تماس با شماره 09373070409 و یا با تکمیل این فرم مستقیما با مشاوران ما در ارتباط باشید.

زمان دومی که باید در عمل کاشتن مو به آن توجه داشت، فصل کاشت است. بسیاری از متخصصان این حوزه معتقدند کاشت مو در فصل های گرما موجب از بین رفتن فولیکول های جا به جا شده می شود و در نهایت نتیجه ی کاشت چندان رضایت بخش نخواهد بود. بهترین فصل برای کاشت فصل پاییز است که هوا در حالت مطلوب قرار گرفته باشد. هرگونه بی دقتی در بحث کاشت مو می تواند زمینه ساز شکست آن شود. حتی در برخی کلینیک ها دیده شده است افرادی که چندین مرتبه این کار را انجام داده اند و همچنان موی قابل توجهی به سر ندارند!

الگوی ریزش مو در خانم ها و آقایان

تفاوت ریزش در مردان و زنان

همچنین بخوانید: همه چیز در مورد مزوتراپی+لیست قیمت 1402

کاشت مو تازه اول راه است!

این واقعیت را بایستی بدانید که بعد از انجام عمل کاشت، موهای شما همانند دوره نوجوانی و جوانی پرپشت نخواهد بود. بلکه بین 60 الی 80 درصد شبیه به آن زمان خواهید شد. این درصد در افراد مختلف با توجه به بانک مو و فولیکول ها متفاوت خواهد بود.

بسیاری از افراد گمان می کنند که پس از کاشت مو دیگر همه چیز تمام شده است. در نتیجه پس از چند روز استراحت دیگر نیازی به مراقبت و توجه نیست! این باور اشتباه ممکن است تمامی زحمات تیم پزشکی فیبوکلینیک و همچنین مشقت هایی که خودتان در این مسیر تحمل کردید را بر باد دهد! توجه داشته باشید که نگهداری از موها پس از کاشت بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

استفاده از شامپوهای مرغوب تجویزی، شیوه ی صحیح شستشوی موها، چک کردن مرتب موها توسط پزشک، تزریق پلاسما، انجام عمل مزوتراپی و… از جمله اموری است که برای نگهداری از موهایتان باید انجام دهید. اصطلاحا متخصصان این حوزه می گویند: کاشت مو در چند روز انجام می شود، اما چیزی که موجب دوام و با ثباتی آن می شود توجه و نگهداری در سالیان متمادی می باشد.

بلافاصله بعد از کاشت مو

قبل و بعد عملیات کاشتن مو

 

خبر خوب، عمل کاشت کمترین تهاجم را دارد

متخصصان حوزه ی پوست و مو تجویزات مختلفی را برای رویش مو دارند که درصد کمی از آن ها موجب رویش مو می شود. بسیاری از نسخه های دارویی، درگیر شدن قسمت های دیگری از بدن را به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال مصرف زیاد ویتامین ها و پروتئین ها ممکن است مسمومیت داخلی را به دنبال داشته و افراد را به دردسر بیندازند.

اما خوشبختانه عمل کاشت مو در بین همه ی این تجویزها کمترین تهاجم را به دنبال داشته و با خیالی آسوده و راحت می توانید به آرزوی داشتن موهای افشان و خوش حالت برسید. نکته ی مهم در موفقیت کاشت مو این است که از تیم مجرب و حرفه ای در این حوزه استفاده کنید.

تشخیص زمان مناسب کاشت، انجام آزمایشات تخصصی، کاشت از نواحی مناسب با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، مراقبت های بعد از عمل و تقویت فولیکول های کاشته شده از جمله مواردی است که بایستی تیم انجام دهنده به دقت آن را انجام دهند. در همین راستا می توانید برای اطمینان خاطر در تمامی این مراحل گفته شده، از دانش پزشکان و تیم اجرایی فیبوکلینیک بهره مند شوید. فیبوکلینیک با بهره گیری از متخصصان مجرب، از جمله دکتر محمد مسعود منصوری مدرس دوره های کاشت مو و ابرو، و تکنولوژی های منحصر به فرد، بهترین نتایج و بالاترین رضایت را در میان مراجعین خود داشته است.

5/5

مقالات مشابه را نیز بخوانید

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button