هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو ممکن است متفاوت باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد، از جمله کاشت موی فولیکولار و یا کاشت موی تکنیک. FUE البته شایان ذکر است که هر روش هزینه متفاوتی دارد. هزینه های کاشت مو با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کنند. در ادامه به این عوامل می پردازیم:

عوامل تاثیر گذار بر هزینه کاشت مو

تعداد موهای مورد نیاز: هزینه کاشت مو بستگی به تعداد موهایی که برای پوشش قسمت خالی یا نازک شده صورت می‌گیرد، دارد. هر چه تعداد موهای مورد نیاز بیشتر باشد، هزینه بالاتر خواهد بود.

انتخاب کلینیک: هزینه کاشت مو نیز به محل کلینیک و کشوری که در آن قرار دارد وابسته است. هزینه در کشورهای توسعه یافته معمولاً بالاتر است.

شرایط سلامت: در صورت نیاز به آزمایشات قبل از عمل، هزینه اضافی ممکن است در نظر گرفته شود. تجهیزات و فناوری: استفاده از تجهیزات و فناوری پیشرفته می‌تواند هزینه را افزایش دهد. با توجه به این عوامل، هزینه کاشت مو می‌تواند متغیر باشد و باید با متخصص مشورت شود تا بتوان اطلاعات دقیق تری درباره هزینه کاشت مو در خصوص شما دریافت کند. در ادامه با فیبو کلینیک همراه باشید تا اطلاعات کافی را در مورد هزینه های کاشت مو و نکاتی برای کاهش هزینه ها کسب نماییم.

مشاوره رایگان

چک لیستی از هزینه کاشت مو

هزینه‌های کاشت مو به صورت کلی بستگی به عوامل مختلفی دارد اما می‌توان چند مورد از آنها را با یکدیگر برسی نماییم تا نسبت به آن ها اطلاعات بیشتری را کسب نماییم. قبل از شروع کاشت مو، معمولاً نیاز به مشاوره با پزشک دارید که هزینه‌ای برای این مشاوره پرداخت می‌کنید. قبل از انجام عمل های مهم به طور کلی با مشاورین و متخصصان مربوط به آن رشته صحبت می شود تا مطمئن شویم که آن عمل را می توان تحمل نمود یا خیر.

هزینه تست‌ها را جدی بگیرید

برخی تست‌ها و آزمایشات قبل از کاشت مو ممکن است نیاز باشد که انجام دهید و هزینه‌ای برای آنها پرداخت کنید.هزینه عمل جراحی: هزینه عمل جراحی کاشت مو شامل هزینه‌های خدمات پزشکی، تجهیزات و ابزارهای استفاده شده در عمل و هزینه بستری در بیمارستان است. علاوه بر آن مدت زمانی که از خدمات کلینیک استفاده می کنید نیز هزینه ای دارد که موظف به پرداخت آن می باشید.

هزینه برنامه ریزی و طراحی خط مو

برخی از مراکز کاشت مو قبل از شروع عمل، یک برنامه ریزی و طراحی دقیق برای خط موی جدید شما انجام می‌دهند که هزینه‌ای دارد. این کار باعث می شود تا نتیجه بعد کار را بر روی صورت خود بررسی نمایید تا زمانی که این عمل اجرا شد از نتیجه آن لذت ببرید و همان چیزی را دریافت نمایید که انتظار آن را داشته اید‌.

لیست هزینه های کاشت مو

هزینه داروها و محصولات مراقبتی

مراقبت های پس از کاشت مو شما نیاز به استفاده از داروها و محصولات مراقبتی خاصی دارد که هزینه‌ای برای آنها پرداخت می‌کنید. به دلیل اینکه دارو روند ساخت دشواری را طی می کنند تا مشکلات مختلفی را درمان نمایند به همین علت استفاده از آن ها نیز هزینه ای دارد. اما قبل از استفاده از دارو ها حتما با پزشک خود مشورت نمایید زیرا ممکن است باعث بروز حساسیت شود.

هزینه جلسات پس از عمل

برخی از مراکز کاشت مو نیاز به جلسات پس از عمل دارند تا به شما کمک کنند تا موهای کاشته شده رشد کنند و این جلسات هم هزینه‌ای دارند. علاوه بر آن در هر جلسه نتایج عمل و روند آن را با دقت برسی می نمایند. هزینه نگهداری و حفظ موهای کاشته شده: برخی از مراکز ممکن است نیاز به نگهداری و حفظ موهای کاشته شده داشته باشند که هزینه‌ای برای آن دارد.

هزینه تغییرات و نگهداری دوره‌ای

در برخی موارد، ممکن است نیاز به تغییرات و نگهداری دوره‌ای برای حفظ و نگهداری موهای کاشته شده داشته باشید و هزینه‌ای برای آن ها نیز پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که هزینه‌های کاشت مو بستگی به منطقه جغرافیایی، متخصص، مرکز کاشت مو و شرایط خاص هر فرد ممکن است متفاوت باشد. برای مثال هزینه کاشت مو در یک کلینیک در پایین شهر ممکن است که با یک کلینیک دیگر متفاوت باشد. زیرا هزینه اجاره ملک و عوامل دیگر نیز در قیمت آن ها تاثیر گذار می باشد. با مراجعه به فیبوکلینیک می توانید بهترین روش کاشت مو را در کنار بهترین قیمت تجربه نمایید.

کاشت مو با هزینه کمتر

کاشت مو یکی از روش های موثر برای حل مشکلات آلوپسیا یا ریزش موها است. در ادامه، روش کاشت مو ارزان تر را برای شما شرح خواهیم داد:

روش کاشت موی FUE: این روش کاشت مو از طریق برداشت فولیکول های مو از ناحیه های پشت سر انجام می شود. این روش هزینه کمتری نسبت به روش های دیگر دارد و به عنوان یک روش کاشت موی گزینه بسیار خوبی است.

رقابت قیمت: با توجه به رقابت بین مراکز کاشت مو، همیشه می توانید به دنبال فرصت ها و تخفیف های خاص باشید. بررسی قیمت ها و میزان خدمات ارائه شده توسط متخصصان مختلف می تواند به شما کمک کند تا گزینه ای اقتصادی تر را برای کاشت مو انتخاب کنید. این مسئله بر روی زیبایی شما تاثیر گذار است پس بهتر است عجولانه برای آن تصمیم گیری نکنید. البته زمانی که به کشور دیگری برای دریافت خدمات مو و… سفر کنید بایستی هزینه سفر و اقامت خود را در آن جا نیز در نظر بگیرید زیرا نمی توانید سریعا به کشور خود بازگردید و بایستی روند مشخص را در مدت زمان مشخص بگذرانید. لذا انجام این عمل در ایران و اعتماد به پزشکان ماهر کشور، در کاهش هزینه ها به شما کمک خواهد کرد.

نکاتی در مورد هزینه کاشت مو

قبل از اقدام به کاشت مو، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا به شما راهنمایی دقیق تری برای روش مناسب و بودجه خود بدهد. علاوه بر مشاوره دقت داشته باشید تا حتما در کلینیک مناسبی خدمات خود را انجام دهید، فیبو کلینیک یکی از مجموعه هایی است که می توانید با مراجعه به آن به راحتی و با اطمینان بالا خدمات خود را انجام دهید. امیدواریم با توجه به مطالب گفته شده در مورد هزینه کاشت مو بتوانید تصمیم مناسبی برای خود بگیرید و زیبایی را تجربه کنید.

نویسنده: دکتر محمد مسعود منصوری

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button