مزوتراپی یکی از روش‌های پرکاربرد در حوزه زیبایی و درمان های پوست است که برای داشتن پوستی شاداب و جوان‌تر و همچنین تقویت و رویش مجدد مو ها به کار می‌رود. این روش با استفاده از تزریق سرم‌های غنی‌شده‌ با ویتامین‌ها، دارو ها و مواد مغذی، موجب بهبود ظاهر پوست و نیز تقویت و رویش مجدد مو ها می‌شود. مزوتراپی به دلیل کارآمدی و اثربخشی بالا، به عنوان یکی از روش‌های اصلی درمانی در زمینه زیبایی پوست شناخته‌ می شود. برای استفاده از این روش حتما باید با پزشک خود مشورت کرده و از عوارض مزوتراپی نیز آگاهی داشته باشید.

برای مشاوره ی رایگان با پزشکان فیبوکلینیک همین حالا میتوانید با شماره 09373070409 تماس بگیرید و یا از طریق این فرم با ما در ارتباط باشید.

مزوتراپی با دکتر منصوری- فیبوکلینیک

۱.مزوتراپی چیست و چگونه کار می‌کند؟

مزوتراپی یک روش درمانی پزشکی است که برای بهبود پوست و موی افراد و نیز از بین بردن چربی های اضافه بدن استفاده می‌شود. در این روش، مواد مغذی، ویتامین ها و دارو ها به صورت تزریقات متعدد سطحی وارد لایه های میانی پوست می‌شود که این امر موجب تامین حداکثری دوز دارو در ناحیه ی هدف و جلوگیری از تاثیرات ناخواسته دارو در سایر نقاط بدن میگردد. مزوتراپی معمولا با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و مخصوص، تزریق مواد مغذی و دارویی به پوست از طریق لایه بیرونی پوست انجام می‌شود که این امر سبب کاهش درد در ناحیه ی تزریق خواهد شد، با این حال در صورتی که به پزشک حاذق و با تجربه مراجعه کنید با اقداماتی نظیر بلاک عصبی و… میتواند درد در ناحیه ی تزریق را برای شما به صفر رسانده و تجربه ای خوشایند را از یک اقدام درمانی برجای گذارد.

همین حالا میتوانید با تماس با شماره 09373070409 نوبت مزوتراپی خود را با پزشکان با تجربه فیبوکلینیک رزرو نمایید و یا با تکمیل این فرم مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

همچنین بخوانید: PRP چیست و چه تفاوتی با مزوتراپی دارد؟

جوان سازی صورت

۲. کاربرد مزوتراپی در جوان سازی پوست

مزوتراپی یکی از روش‌های پرکاربرد در بهبود و جوان‌سازی پوست است. این روش با استفاده از تزریق مواد مغذی و بازسازی‌کننده به طبقات عمیق پوست، باعث تجدید سلول‌های پوست و جوان‌سازی آن می‌شود. برخلاف روش‌های دیگر، مزوتراپی در کمترین زمان ممکن و با کمترین عوارض جانبی، شما را به نتایج مطلوبی می‌رساند.

در این روش، از موادی مانند هیالورونیک اسید، ویتامین C و E، مجموعه ویتامین های گروه ب، پپتیدها و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها استفاده می‌شود که با تزریق مستقیم به پوست، باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین و نیز بهبود خون رسانی در پوست می‌شوند و همین امر باعث افزایش انعطاف پوست، کاهش خطوط‌ریز و چین و چروک‌ها روی پوست و به طور کلی شادابی و جوانی پوست شما میگردد.

همچنین، مزوتراپی به عنوان یک روش درمانی برای مشکلاتی مانند لک‌های پوستی، جای جوش و زگیل‌های پوستی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که این درمان ها به صورت تخصصی نیز در فیبوکلینیک توسط پزشکان حاذق و با تجربه انجام میگیرد و شما می توانید همین حالا با تماس با شماره ی 09373070409 نوبت مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

با توجه به کارآمدی و عدم عوارض جانبی، مزوتراپی به عنوان یک روش جدید و موثر برای جوان‌سازی پوست به شمار می‌رود. با مراجعه به متخصصین مجرب فیبوکلینیک می‌توانید پوست شاداب و جوان‌تری داشته باشید.

مزوتراپی مو

۳. کاربرد مزوتراپی و درمان ریزش مو

مزوتراپی یک روش درمانی غیرجراحی است که برای بهبود رشد مو و کیفیت پوست به کار می‌رود. این روش با استفاده از موادی مانند انواع ویتامین های گروه ب، ویتامین ث، ای و…،کافئین، انواع مواد معدنی و اسیدهای آمینه، دقیقاً در کنار فولیکول های مو تزریق میگردد. بر خلاف روش‌های دیگر، مزوتراپی بسیار کارآمد و موثر در بهبود رشد مو و کاهش ریزش مو است. از مزوتراپی میتوان در درمان ریزش مو های ارثی، درمان آلوپسی آرئاتا (ریزش های سکه ای)، تقویت مو ها پس از کاشت مو و… استفاده نمود.

شما میتوانید هم اکنون با تماس با شماره ی 09373070409 نوبت مشاوره ی رایگان خود را با دکتر محمد مسعود منصوری عضو جامعه ی بین المللی جراحان احیای مو را در فیبوکلینیک رزرو کنید.

همچنین بخوانید: توصیه های پیش و پس از کاشت مو

۴. عوارض مزوتراپی و چگونگی پیشگیری از آن‌ها

این روش، علاوه بر مزایای بسیاری که دارد، ممکن است عوارضی نیز داشته باشد که باید به آن‌ها توجه شود.

یکی از عوارض رایج مزوتراپی، احتمال تحریک و التهاب در ناحیه تزریق است که ممکن است بصورت درد، قرمزی و تورم دیده شود. در صورتی که علائم مختصر باشد طبیعی است و نیاز به اقدام خاصی ندارد.

عارضه دیگری که ممکن است پس از مزوتراپی ایجاد شود، شامل حساسیت به مواد تزریق شده است. از این رو، قبل از شروع به درمان با مزوتراپی، باید با پزشک همکاری نموده و در جلسه ی مشاوره اگر حساسیت به غذا و یا دارویی دارید حتماً به ایشان اطلاع دهید.

در کل، با رعایت نکات پیشگیری مورد نیاز، مزوتراپی یک روش کارآمد و امن برای بهبود وضعیت پوست و مو است. اما قبل از استفاده از آن، بهتر است از پزشک مشاوره کامل در مورد آن بگیرید.

5. قیمت مزوتراپی در سال 1402

هزینه ی مزوتراپی نیز مانند هر درمان دیگری وابسته به کیفیت و میزان داروی مصرفی است. امروزه با توجه به تحریم های دارویی و نیز بالا رفتن قیمت ارز دسترسی به دارو های با کیفیت اروپایی و آمریکایی بسیار محدود شده، از همین رو بسیاری از مراکز زیبایی به استفاده از مواد بی کیفیت چینی و یا کره ای روی آورده اند. اما ما در فیبوکلینیک هرگز کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد و تنها از برند های دارویی معتبر اروپایی استفاده میکنیم، برند هایی نظیر:

1.بایر(آلمان)
2.رویتاکر(فرانسه)
3..توسکانی(اسپانیا)
4..فیوژن(اسپانیا)
5.بی.سی.ان(اسپانیا)

که شرح قیمت خدمات ما به صورت زیر است:

هزینه مزوتراپی

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده، می‌توان نتیجه گرفت که مزوتراپی یکی از روش‌های کارآمد برای بهبود پوست و مو است. این روش با تزریق مواد مغذی به لایه‌های عمیق پوست، باعث جذب بیشتر این مواد توسط پوست می‌شود. همچنین، این روش برای افزایش رشد مو نیز موثر است. با این حال، پیش از شروع به درمان با مزوتراپی، باید نکات پیشگیری مورد نیاز مانند مشاوره با پزشک درباره عوارض و مزایای روش را در نظر گرفت. با رعایت این نکات، مزوتراپی یک روش کارآمد و امن برای بهبود وضعیت پوست و موی شما است. لذا، استفاده از این روش جدید و کارآمد برای جوان‌سازی پوست توصیه می‌شود

نویسنده: دکتر محمد مسعود منصوری

آخرین مقالات

1 دیدگاه در “مزوتراپی، روشی کارآمد برای داشتن پوست و موی شاداب تر + قیمت سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button