مدل کاشت ابرو

بسیاری از افراد به دلایل ژنتیکی یا طی اتفاقات خاصی ابروی خود را از دست می دهند. همچنین بسیاری از افراد دچار ریزش ابرو هستند که می توانند با کاشت ابرو این مشکل را به صورت دائمی حل کنند. مدل‌های متفاوتی برای کاشت ابرو وجود دارد و مدل کاشت ابرو در زیبایی چهره و فرم صورت تأثیر زیادی دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با انواع مدل های کاشت ابرو آشنا کنیم بنابراین با ما همراه شوید‌.

انواع مدل کاشت ابرو

مدل و فرم کاشت ابرو باید با توجه به فرم صورت و فاصله اجزای صورت نسبت به یکدیگر انتخاب شود. حتماً در انتخاب مدل کاشت ابرو دقت کنید تا بتوانید، بهترین نتیجه را از کاشت ابرو دریافت کنید‌. انواع مدل های کاشت ابرو شامل موارد زیر است:

ابروی هشتی

یکی از پرطرفدارترین مدل ابرو از گذشته تا به حال ابروی مدل هشتی است. این مدل برای افرادی که فرم صورتشان گرد است، مناسب است و باعث کشیدگی و لیفت صورت می شود.

ابروی کمانی

مدل ابروی کمانی طبیعی و نچرالترین مدل ابرو است که افراد کم سن نیز می توانند برای کاشت ابروی خود این مدل را انتخاب کنند. این مدل ابرو برای کسانی که پیشانی کوتاهی دارند مناسب است و پیشانی آنها را بلندتر از حالت معمولی خود نشان می دهد.

مدل کاشت ابرو جدید

ابروی شمشیری

طراحی ‌و فرم این مدل ابرو بسیار جذاب است، در مدل ابروی شمشیری سر ابرو پهن و تاج ابرو نازک می شود و دنباله ابرو تغییر نمی کند.

ابروی پهن

یکی دیگر از انواع مدل های کاشت ابرو، مدل ابروی پهن است. ابروی پهن جذابیت خاصی دارد و برای کسانی که فاصله‌ بین چشم هایشان زیاد است، یا چشم های خمار و افتاده دارند مناسب است. مدل ابروی پهن برای کسانی که صورت گرد دارند مناسب نیست و پیشنهاد نمی شود.

انتخاب مدل کاشت ابرو بر اساس حالت صورت

همانطور که گفتیم انتخاب مدل کاشت ابرو باید متناسب با فرم صورت انجام شود. در این بخش شما را برای انتخاب بهترین مدل کاشت ابرو متناسب با صورتتان راهنمایی می کنیم.

طرح های کاشت ابرو

مدل ابرو برای صورت بیضی

انتخاب مدل ابرو برای صورت های بیضی راحت تر از صورت های دیگر است. در صورت های بیضی پیشانی نسبت به چانه پهن تر است و گونه‌هایشان برجسته است. بهترین مدل ابرو برای این صورت‌ها، ابرو با قوس ملایم است.‌

مدل ابرو برای صورت گرد

بهترین مدل ابرو برای افرادی که صورتشان گرد است، ابروهای و هشتی زاویه دار است. هرچی اندازه هشتی ابرو بیشتر باشد صورت لیفت و کشیده تر می شود. مدل ابروی گرد و هلالی برای صورت‌های گرد مناسب نیست.

مدل ابرو برای صورت کشیده

بهترین مدل ابرو برای صورت‌های کشیده، مدل ابروی صاف است که زاویه کمی دارد.

مدل ابرو برای صورت مربعی

بهترین مدل ابرو برای فرم صورت مربع ابروهای قوس دار است.

مدل ابرو برای صورت لوزی

این مدل صورت متعادل ترین فرم چهره است و به قوس و انحنای زیاد در ابرو نیاز ندارند.

کلینیک کاشت برو

مراقبت های پس از کاشت ابرو

همانطور که گفتیم کاشت ابرو تاثیر زیادی در حالت چهره و صورت شما دارد. برای گرفتن بهترین نتیجه از کاشت ابرو طبیعی و ثابت ماندن مدل ابرو، باید مراقبت های پس از کاشت را رعایت کنید. مهم ترین مراقبت های بعد از کاشت ابرو، شامل موارد زیر است:

1. پرهیز از آب

پس کاشت ابرو بین یک تا دو روز نباید آب به ابروهایتان برخورد کند. همچنین شست و شوی ابرو ها و محدوده کاشت ابرو تا دور روز بعد از کاشت ممنوع است. پس از کاشت پوست ابرو ضعیف می شود و استفاده از شوینده ها می توانید به ابروهایتان، آسیب وارد کند.

2. رعایت توصیه‌های پزشک

پس از کاشت ابرو حتماً به توصیه های پزشکتان دقت کنید. پزشک با توجه به نوع پوست ابرو،مدل کاشت ابرو و شرایط بدنتان دارو، پماد های خاصی را تجویز می کند. برای درمان و پیشگیری از بروز عوارض جانبی باید طبق نسخه پژشک از این محصول استفاده کنید و در زمان تعیین شده کرم و داروهایتان را مصرف کنید.

3. پرهیز از محصولات آرایشی

پس از کاشت ابرو تا زمان بهبودی زخم ها استفاده از هرگونه محصولات آرایشی ابرو و دور چشم ممنوع است. محصولات آرایشی که مواد خاصی تشکیل شده که استفاده از آنها، پیش از درمان زخم ها می تواند به پوست ابروهایتان آسیب وارد کند.

4. دوری از آفتاب

نور خورشید دارای اشعه های فرابنفش است که این اشعه ها آسیب زیادی به پوست وارد می کنند. قرارگرفتن در معرض نور خورشید پس از کاشت ابرو می تواند به ابروهایتان آسیب وارد کند و نتیجه آن را تغییر دهد. به همین دلیل تا زمان بهبودی کامل و اتمام دوره نقاهت حتماً از کرم ضد آفتاب، عینک و کلاه استفاده کنید‌، تا کمترین آسیب به ابروهایتان وارد شود.

5. نحوه خوابیدن

بدن انسان روزانه تقریباً به هشت ساعت خواب نیاز دارد که زمان زیادی است و نحوه خوابیدن تأثیر زیادی در نتیجه کاشت ابرو دارد. برای گرفتن بهترین نتیجه از عمل و بهبود سریع، به کمر خود بخوابید. در این حالت هیچ گونه آسیبی به ابروهایتان وارد نمی شود و می توانید بهترین نتیجه را از مدل کاشت ابرو دریافت کنید‌. اگر خوابیدن در این حالت سخت است کنار بدنتان بالشت فرار دهید تا هنگام خواب جا به جا نشوید.

مطالعه بیشتر: مراقبت های بعد از کاشت ابرو

دوره نقاهت کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو و مدل کاشت ابرو متفاوت است و هر یک از آنها به روش خاصی انجام‌ می شوند. دوره نقاهت و طول درمان این فعالیت به مدل ابرو، پوست، حجم ابرو و مو، میزان تجربه پزشک و.‌.. بستگی دارد. به طور معمول دوره نقاهت این عمل بین یک تا دو هفته است و پس از آن می توانید به راحتی، کارهای روزانه خود را انجام دهید.

بهترین برای کاشت انواع مدل ابرو

برای کاشت مدل ابرو حتماً به یک پزشک و متخصص ماهر مراجعه کنید زیرا این عمل تاثیر زیادی در صورت و حالت چهره شما دارد. فیبوکلینیک یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو در تهران است که در انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. تمام پزشکان و پرسنل این تیم در کار خود متخصص هستند و تجربه بالایی دارند.

نویسنده: دکتر محمد مسعود منصوری

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button