لیفت با نخ

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن افتادگی پوست، انجام عمل زیبایی لیفت‌ با نخ می باشد. با افزایش سن میزان چروک های پوست افزایش پیدا می کند و‌ پوست شل می شود. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با این روش بیشتر آشنا کنیم، بنابراین در فیبوکلینیک یکی از بهترین مراکز خدمات پوستی همراه ما باشید.

همه چیز در مورد لیفت با نخ

با افزایش سن میزان کلاژن پوست و سرعت کلاژن سازی، کاهش پیدا می‌کند. کاهش کلاژن باعث می شود پوست شل شود و دچار افتادگی شود، با لیفت صورت می توان پوست را کشیده تر کرد و افتادگی آن را از بین برد.‌ همچنین لیفت با نخ باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود‌. نخ هایی که برای لیفت صورت استفاده می شوند، با گذشت زمان جذب پوست می شوند و نیازی به خارج کردن آنها نیست. نخ های لیفت از مواد خاصی تشکیل شده اند که بافت فیبری و کلاژن پوست را تحریک می کنند. دوره نقاهت این روش دو هفته است و این عمل در یک جلسه نیم ساعته انجام می شود‌. برای لیفت صورت از داروهای بی‌حسی استفاده می کنند. بنابراین شما هیچ دردی را هنگام انجام این عمل حس نمی کنید.

مزایای لیفت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با استفاده از نخ، یک روش غیر جراحی است که ماندگاری بالایی دارد‌. هزینه و دوره نقاهت این روش از عمل های زیبایی کمتر است که یکی از مهمترین مزایای آن محسوب می شود.‌این روش بسیار سریع انجام می شود و ریکاوری پس از عمل به سرعت انجام می گیرد‌. با استفاده از این روش می توان صورت را زیبا و جوان تر کرد، افتادگی ابرو، پوست، گونه و غبغب را از بین برد.

آشنایی با مراقبت های لیفت صورت

برای نتیجه گیری بهتر از لیفت صورت باید نکاتی را قبل و بعد از عمل را رعایت کنید. رعایت کردن این نکات باعث می شود تا بهترین نتیجه را از عمل دریافت کنید و ماندگاری لیفت صورت را افزایش دهید. مراقبت های قبل و بعد از لیفت با نخ شامل موارد زیر است.

مراقبت های لیفت با نخ

اقدامات و مراقبت های قبل از لیفت با نخ

قبل از انجام لیفت حتماً باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک ابتدا وضعیت پوست و بدن شما را بررسی می کند و اگر این روش برای شما سازگار بود، آن را انجام می دهد. استعمال دخانیات، سیگار، قلیان و….. از یک هفته قبل از لیفت با نخ ممنوع است. استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی قبل از عمل، باعث کاهش آب بدن می شود. همچنین مصرف این مواد می تواند باعث اختلال در عملکرد داروی بی حسی شود. به همین علت استفاده از دخانیات و نوشیدنی های الکلی، از یک هفته قبل از لیفت صورت ممنون است‌.‌

نکات مهم مصرف دارو

مصرف هر گونه دارو و بیماری را پیش از لیفت با نخ، باید به پزشک خود اطلاع دهید.‌ مصرف بعضی از داروها می تواند در روند لیفت صورت، مشکل ایجاد کند به همین علت باید داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک اطلاع دهید. به طور مثال مصرف داروی آسپرین و داروهای رقیق کننده خون قبل از لیفت با نخ، ممنوع است. این داروها خون را رقیق می کنند و باعث افزایش خونریزی در حین لیفت صورت می شود. همچنین مصرف این دارو می تواند عوارض جانبی زیادی در عمل بوجود آورد. به همین علت مصرف آنها ممنوع است و برای مصرف دارو باید با پزشک خود مشورت کنید.

لیفت صورت با نخ

مراقبت های پس از لیفت با نخ

پس از انجام این روش، بعضی افراد دچار حالت تهوع می شوند که بهتر است آن را به پزشک خود اطلاع دهند و برای از بین رفتن این حالت مایعات بنوشند. برای نتیجه گیری بهتر از لیفت صورت، باید سر خود را به مدت پنج تا هفت روز پس از عمل بالا نگه دارید. پیشنهاد می کنیم سر خود را بعد از این عمل تا هفت روز خم نکنید و با زاویه چهل و پنج درجه آن را بالا نگه دارید. صورت برخی از افراد بعد از این عمل، دچار تورم، التهاب و کبودی می شود‌.
برای درمان این کبودی ها، پیشنهاد می کنیم در پنج روز اول، به طور مداوم از کمپرس یخ استفاده کنید. کمپرس یخ را روزی چهار مرتبه روی کبودی ها و نقاط ملتهب شده، به مدت سی دقیقه قرار دهید‌. انجام دادن این روش به مرور باعث‌ کاهش کبودی ها و ورم در پوست صورت می شود.

مشاوره فیبو کلینیک

از لمس مداوم پوست خود بپرهیزید

یکی از مهمترین مراقبت های پس از لیفت با نخ، جلوگیری از فشار شدید و کشیدن شدن پوست است. بعد از لیفت صورت نباید به مدت دو تا سه هفته، به صورت خود فشار زیادی وارد کنید یا آن را بکشید. انجام دادن این کار ها به پوست شما آسیب زیادی وارد می کند و می تواند باعث تغییر نتیجه لیفت صورت شود. مصرف انواع کرم و محصولات آرایشی تا دو روز بعد از عمل ممنوع است، و نباید از آنها استفاده کنید. کشیدن صورت، ماساژ صورت و.. تا سه هفته پس از عمل ممنوع می باشد. ماساژ صورت فشار زیادی ب پوست وارد می کند و می تواند به پوست شما آسیب بزند. لذا باید از انجام دندان ماساژ و کشیدن صورت جلوگیری کنید. خوردن غذا و خوراکی های سفت پس از لیفت صورت ممنون می باشد. برای نتیجه گیری بهتر از این روش، پیشنهاد می کنیم تا هفت یا ده روز بعد از لیفت صورت از غذاهای نرم و مایعات استفاده کنید. خوردن غذاهای نرم و نوشیدن مایعات، آسان است و عضلات کنی را در صورت درگیر می کند. جویدن آدامس تا دو هفته بعد از لیفت ممنوع است و باید از آن خودداری کنید. هنگام جویدن آدامس عضلات زیادی در صورت شما، فعال می شود و در نهایت به پوستتان فشار زیادی وارد می کند‌.

فیبوکلینیک بهترین مرکز لیفت با نخ در تهران

همانطور که گفتیم لیفت با نخ مزایای بسیار زیادی دارد و باعث جوانسازی پوست می شود. برای لیفت صورت پیشنهاد می کنیم به پزشک متخصص و با تجربه ما در فیبوکلینیک مراجعه کنید، تا از نتیجه لیفت صورت راضی باشید.‌ برای نتیجه گیری بهتر، حتماً توصیه های پزشک خود را انجام دهید.

لطفا صبر کنید

فرم ساز آسان